سلامسلام کسی اینجا هست؟چرا اینجوری شد؟کرونا؟کسی به ذهنشمخطور نمیکرراینستاگرام؟کلاس آنلاین اول ابتدایی؟قرنطینه؟تماس تصویری؟پر پر شدن هزاران هزازان عزیز جلوی چشمامون؟چی به سرمون اومد؟چرا؟ چجوری دلشون اومد؟ من سی سالمهدیگه قیافم داره جا افتاده میشهمیدونی؟ من دخترمپنج سالشهفردا پی فرداست برسه به شونه هام قدشمن سی سالمههههه کسی باور میکنه؟؟؟؟؟؟ @iamniooosha دمی از او...همین حوالی... ...
ما را در سایت دمی از او...همین حوالی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 15:12